Customer Service Representative – 180kč/h – 0,7 úvazek
Náplň práce
Pro našeho klienta – prémiového prodejce spotřební elektroniky – hledáme zodpovědného a organizačně schopného Zástupce zákaznické péče, který bude poskytovat nadstandartní zákaznickou péči spojenou s vyřizováním související administrativy.
Náplň práce:
- Přivítání a poskytnutí nadstandartní zákaznické péče
- Správa větších i menších zákaznických účtů
- Konzultace a řešení problémů týkajících se produktů Apple skrze telefon či email
- Poskytování faktur a jiné prodejní dokumentace
- Vyřizování příchozích hovorů na zákaznické lince
- Správa administrativy a informování zákazníků o stavech jejich objednávek
- Aktualizace a uzavírání ticketů pro každý vyřízený hovor/email
- Zaškolení nových zákazníků a jejich podpora při seznamování s produkty
Požadujeme:
- Zkušenosti v zákaznické péči
- Skvělé komunikační a organizační schopnosti
- Spolehlivost, pečlivost, týmový duch
- Základní přehled o Apple produktech výhodou
- AJ na komunikativní úrovni
- Docházení do kanceláře (Praha 1)
Nabízíme:
- Nástup od května
- Zaškolení na pozici (2 měsíce)
- Přístup k moderním technologiím
- Práce 6–7 hod. denně ve všední dny
- Mzda 180 Kč/hod
V případě zájmu neváhejte a zašlete nám stručný životopis.
Odpovědět na inzerát