Náplň práce
- zajištění chodu recepce
- podpora Office managmentu a ředitele společnosti
- vyřizování telefonických hovorů
- přijímání návštěv
- zpracování korespondence (příchozí a odchozí pošta, pochůzky na poštu a úřady)
- objednávání kancelářských potřeb, kurýrů a taxi
Požadavky
Proč měnit místo, kde jsi spokojená/ý. Že to tak nemáš? Tak hejbni kostrou a změň to. V jedné menší firmě v Hradci Králové hledají fakt šikovnou slečnu/paní/kluka/muže, kteří mají:
- dokončené SŠ
- znají region
- umí dobře na PC (MS office, prezentace, Internet)
- nedatlují, ale píší všema deseti
- je jim vlastní optimismus a přátelská povaha
- jsou komunikativní a mohou nastoupit nejpozději v červnu 2017
- domluví se AJ na úrovni min B1 , další jazyk výhodou
Nabízíme
- pocit z dobře vykonané práce :)
- už se na tě v kolektivu všichni těšíme
- dostaneš za svůj výkon zasloužené penízky
- stravenky a týden dovolené navíc
Další informace
Co pro to stačí udělat? Poslat životopis na tereza.cvirova@gentlejob.cz nejpozději do 28.4.2017.
Odpovědět na inzerát