Náplň práce
Máte zkušenosti v oblasti účetnictví a rádi byste se posunuli do controllingu nebo jste již působil/a na pozici Controller? Máte znalost českých účetních standardů s orientaci v DPH? Pokud ano máme pro Vás skvělou pracovní příležitost v české společnosti!
Vaším úkolem bude:
- Finanční reporting: Příprava a analýza pravidelných finančních reportů pro vedení společnosti, včetně výkazů zisků a ztrát, bilance a cash flow
- Rozpočtování a forecasting: Vytváření a aktualizace rozpočtů, dlouhodobých finančních plánů a prognóz. Sledování skutečných výsledků vůči rozpočtům a provádění analýz odchylek.
-
Kontrola nákladů a výnosů: Monitorování nákladů a výnosů, identifikace a doporučení pro optimalizaci nákladových struktur. Podpora při analýzách ziskovosti projektů a aktivit.
-
Finanční analýzy: Provádění analýz trendů, nákladových struktur a výkonnosti jednotlivých oddělení. Identifikace oblastí pro zlepšení a doporučení pro zajištění finanční efektivity.
- Fakturace zakázek
Požadavky
- min. 2 roky v účetnictví či controllingu
- VŠ nebo vyšší odborné vzdělání ekonomického zaměření
- znalost účetnictví včetně DPH
- znalost MS Excel (kontingenční tabulky)
- výhodou znalost SAP
Odpovědět na inzerát