Náplň práce
Do naší společnosti hledáme novou tvář na pozici FACILITY MANAGERA!
Co Tě u nás čeká?
- Správa firemního areálu (dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění a provedení oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli)
- Zajištění stavebních úprav – zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby.
- Revize a kontroly – zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů.
- Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO – zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, vedení a správa dokumentace, směrnic v této oblasti.
- Energetická efektivita – hledání úspor, výběr dodavatelů energií, optimalizace odběru.
- Odpadové hospodářství
- Vzhled a údržba areálu (zajištění úklidu, zahradnických úprav a kontrola provedených prací, zajištění a provedení operativní a preventivní údržby)
- Správa kotelny
- Vozový park – správa vozového parku společnosti, zpracování pojistných událostí.
- Podpora skladové evidence (zástup / podpora ve vytížení)
- Výpomoc v operativní logistice (závoz věcí do / z areálu)
Požadavky
- Min. 10 let praxe v oboru správce budov.
- Manuální zručnost.
- Základní technické znalosti.
- Schopnost organizovat práci a řídit dodavatele.
- Spolehlivost, samostatnost a týmového ducha.
Odpovědět na inzerát