Náplň práce
Poskytování technické podpory zákazníkům při řešení problémů (diagnostika a pokusy o vzdálené odstranění závad IT)
Telefonická komunikace a pomoc zaměstnancům zákazníků při řešení poruch
Podpora servisních techniků a dalších oddělení při řešení problémů u klientů
Zaznamenávání úkolů a reportování ve vnitřním systému
Spolupráce na tvorbě a testování technických řešení a postupů
Požadavky
Čeština minimálně B2
Polština minimálně B2
Angličtina B2
Ochota přestěhovat se do Wroclawi v Polsku
Zkušenosti s podporou IT systémů a první linií technické podpory výhodou
Znalost operačních systémů (Windows a/nebo Linux) a MS Office
Středoškolské vzdělání technického směru (IT nebo příbuzné obory)
Schopnost samostatně řešit problémy, stanovovat priority a komunikovat s různými typy klientů
Řidičský průkaz skupiny B (příležitostné cesty do ČR nebo na Slovensko)
Nabízíme
Stabilní pracovní smlouva ve firmě s vedoucím postavením na trhu
Práce ve dvousměnném režimu (7:00–15:00, 12:00–20:00)
Soukromá zdravotní péče, karta na sportovní aktivity, přístup k jazykovým kurzům a životní pojištění
Zaškolení a podpora během výkonu práce
Přátelské prostředí a volný dress code
Další informace
Náš klient je společnost působící v oblasti Facility Managementu, zaměřená na moderní technologie, které optimalizují činnost svých zákazníků a podporují udržitelný rozvoj. Poskytuje poradenství při výběru vybavení, systémů a aplikací a klade důraz na inovace a efektivitu.
Odpovědět na inzerát