Nabídka práce > asistent/asistentka jednatele společnosti

asistent/asistentka jednatele společnosti

Náplň práce

- administrativní podpora vedení společnosti (správa dokumentů, příprava podkladů).
- organizace kalendáře jednatele, plánování schůzek a služebních cest.
- komunikace s klienty, obchodními partnery, úřady a institucemi.
- správa chodu kanceláře a zajištění jejího bezproblémového provozu.
- podpora stavebního týmu (evidence smluv, podklady k projektům).

Požadavky

- SŠ/VŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou.
- výborné organizační a komunikační schopnosti.
- dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- pečlivost, spolehlivost a samostatnost.
- znalost stavební terminologie či praxe ve stavebnictví je výhodou.

Nabízíme

- zajímavou a rozmanitou práci.
- možnost dalšího vzdělávání.
- odpovídající finanční ohodnocení.
- stabilní zázemí rostoucí společnosti.
- možnost o všem jednat přímo s jednatelem (vstřícné a férové vedení společnosti).
- kolegiální jednání v malém týmu, kde si vzájemně pomáháme.

Další informace

Shrnutí: Hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni, který/á posílí náš malý firemní kolektiv jako asistent/ka jednatele a administrativní podpora týmu ve stavební firmě.


Informace o pozici

  • PSK Brno s.r.o.
  • Brno (Jihomoravský kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: znalost druhého jazyka výhodou
  • Plat: dohodou
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: služební telefon popř. notebook i k soukromému využití; příspěvek na dopravu nebo firemní parkování; příspěvky na vzdělávání (kurzy, školení, certifikáty); možnost flexibilního čerpání dovolené aj., dle domluvy
  • Vhodné pro: pro absolventy ekonomických či administrativních oborů, kteří chtějí získat praxi; pro zkušené administrativní pracovníky, kteří hledají stabilní zaměstnání v menším kolegiálním týmu; pro ty, kteří mají zkušenosti ze stavebnictví či technických oborů
  • Místo pracoviště: Štolcova 693/6, Brno 618 00
Odpovědět na inzerát