Náplň práce
• zpracovávání požadavků zaměstnanců a poskytování osobní, e-mailové i telefonické podpory
• poskytování uživatelské podpory na úrovni L1/L2
• správa, instalace, údržba hardwaru a softwaru
• monitorování služeb a systémů pro zajištění jejich optimálního chodu
• zajištění technické podpory koncových zařízení
• spolupodílení se na přípravě dokumentací a procesů pro efektivní fungování organizace
Požadavky
• základy IT ze střední školy s maturitou (nejlépe IT obor)
• orientaci v HW/SW, základech počítačových sítí a v prostředí kybernetické bezpečnosti
• min. středně pokročilé znalosti a zkušenosti s Microsoft Windows a Office
• alespoň základní znalost správy Windows serverů (Active Directory, správa identit...)
• schopnost proaktivní komunikace s kolegy
• trestní bezúhonnost
Nabízíme
- zázemí vědecko- vzdělávací instituce
- platové podmínky stanovené nařízením vlády pro zaměstnance státu dle délky odborné praxe
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- stravenkovou kartu
- možnost dalšího vzdělávání
- po zapracování možnost občasného home office
Další informace
Možnost nástupu co nejdříve
Odpovědět na inzerát