Nabídka práce > Referent nákupu

Referent nákupu

Náplň práce

• komunikace se zahraničními i českými dodavateli
• komplexní zajištění nákupu zboží
• vystavování objednávek a dohled nad celým procesem dodání, koordinace nákupu s obchodníky a projektovým • oddělením
• sledování vývoje cen dodavatelů, sestavování plánů nákupu a dopravy
• rozvoj sortimentu a celkové spolupráce s vybranými dodavateli

Požadavky

• komunikativní znalost angličtiny (každodenní písemná a telefonická komunikace), znalost polštiny výhodou
• velmi dobrou znalost práce na PC a pokročilou znalost MS OFFICE 365
• přehled v oblasti elektromateriálu, FVE, nebo světelné techniky výhodou
• samostatnost, sebereflexi a dobré organizační schopnosti
• ochota učit se novým věcem a podílet se na inovacích

Nabízíme

• práci v dynamicky se rozvíjející společnosti s desetiletou historii a stabilním zázemím
• moderní a přátelské prostředí
• práci pondělí až pátek na HPP v jednosměnném režimu
• po zapracování pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• možnost dále se rozvíjet, vzdělávat, profesně růst a podílet se na rozvoji firmy
• flexibilní začátek a konec pracovní doby
• občasná možnost práce na HO
• základní mzda + dvousložková prémie
• po zapracování: stravenkový paušál, 5 dní sickdays, odborné vzdělávání a benefity našich partnerů

Informace o pozici

  • DAMIJA elektro s.r.o.
  • Ostrava (Moravskoslezský kraj)
  • Obor: Administrativa, Elektrotechnické profese, Obchod a prodej,
  • Požadované vzdělání: Nezáleží
  • Požadované jazyky: angličtina, polština výhodou
  • Plat: 25 000 - 30 000 Kč
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: fixní mzda + prémie, 5 dní sick days, stravenkový paušál, kafeterie, odborné vzdělávání, benefity našich partnerů
  • Vhodné pro: absolventy
  • Místo pracoviště: Slezská Ostrava
Odpovědět na inzerát