Náplň práce
- sestavování návrhu rozpočtu a hospodaření podle něj;
- provádění analytických a predikčních činností pro přípravu rozpočtu včetně provádění rozpočtových opatření;
- plánování a rozpočtování peněžních prostředků, mimorozpočtových zdrojů, výkaznictví a finanční kontroly;
- kontrola, likvidace a oběh faktur.
Požadavky
- VŠ magisterské nebo bakalářské vzdělání (případně středoškolské vzdělání);
- zkušenost a znalost práce s analýzami, s předpisy v oblasti ekonomiky a státního rozpočtu výhodou;
- znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel);
- schopnost zapojení se do práce v rezortních informačních systémech (znalost práce v GINIS výhodou);
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost;
- předpoklady pro aktivní komunikaci, týmovou spolupráci;
- schopnost koncepční a analytické práce;
- trestní bezúhonnost;
- bezpečnostní prověrku na stupeň „Vyhrazené“.
Nabízíme
- zajímavou a různorodou práci v přátelském kolektivu;
- plat 30.000–41.000,- Kč (PT 11, dle nařízení vlády);
- příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruované budově;
- místo výkonu práce: Praha 6, Gen. Píky 1;
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- závodní stravování;
- rezortní rekreační zařízení;
- rezortní rekreace;
- zvýhodněné půjčky zaměstnancům.
Další informace
Nástup možný od 1. ledna 2025.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu: katerina.richterova@mo.gov.cz.
Kontaktní osoba: Bc. NOVOTNÁ Kateřina – VZ 5810 - ŠIS AČR.
Bližší informace poskytne: Růžena Krištofová, tel.: +420 973 216 910, mobil: +420 602 131 999.
Odpovědět na inzerát