Nabídka práce > Junior office manager pro investiční a developerskou společnost

Junior office manager pro investiční a developerskou společnost

Náplň práce

• Administrativní podpora týmu
• Vyřizování korespondence
• správa realitních serverů
• Příprava prezentací nemovitostí a investičních příležitostí
• Úprava fotografií a příprava grafických návrhů a vizuálních materiálů pro propagaci nebo pro stavební realizaci
• Příprava podkladů pro účetní, fakturace, a kontrola úhrad faktur
• Komunikace a podílení se na koordinaci spolupráce s externími spolupracovníky, dodavateli a úřady státní správy
• Doručování a přebírání listin a dokumentace
• Další úkoly spojené se zajištěním chodu kanceláře a podporou investičních projektů

Požadavky

• Zájem o obor nemovitostí, neočekáváme nutně zkušenosti z oboru
• Schopnost a zájem učit se a vnímat v souvislostech
• Schopnost samostatně a efektivně myslet a nacházet inovativní řešení
• Loajalitu, obětavost a spolehlivost
• ČJ na úrovni C2 (jako rodilý mluvčí) je nutností, angličtina je výhodou
• Práce v MS office - převážně word a excel
• Výhodou jsou dovednosti v oblasti digitálního marketingu (např. správa sociálních sítí, tvorba marketingových kampaní), zkušenosti s grafikou, úpravou fotografií a přípravou vizuálů pro billboardy.

Nabízíme

• Získání znalostí, schopností a zkušeností v atraktivním, perspektivním a lukrativním oboru, osobnostní rozvoj
• Poloviční pracovní úvazek (20 – 25 pracovních hodin týdně), s výhledem možnosti na Hlavní pracovní poměr
• Pevná mzda + možnost navýšení z podílu na provizích (např. podíl na provizi při prodeji či pronájmu nemovitostí) + podíl na výnosech z projektů
• Možnost podílet se na zajímavých projektech v realitním oboru
• Příležitost k výraznému profesnímu ale i osobnímu růstu a rozvoji
• Samostatnou a různorodou práci v malém kolektivu v centru Prahy
• Částečnou flexibilitu pracovní doby
• Po zkušební době možnost dohody na dalších benefitech
• dovolená

Další informace

Hledáme a junior office managera pro realitní kancelář a investiční - developerskou společnost více než 20 let působící v oblasti rezidenčních nemovitostí zejména v Praze a blízkém okolí.

Jsme menší investiční a developerská skupina s výraznou realitní divizí, zaměřenou na dynamicky se rozvíjející segmenty rezidenčních nemovitostí v Praze.

Nejsme velký kolektiv, ale v přepočtu na jednoho člena dokážeme vytvářet výnosy zcela srovnatelné s korporátem.
Aktuálně hledáme schopného kolegu/kolegyni, který/á se k nám připojí na poloviční úvazek s možností rozšíření spolupráce v budoucnu, a to na pozici referent - office manager – asistent/ka, příp. i project manager.

O toho, kdo posílí náš tým se nebudeme přetahovat rozšiřováním nabídky více či méně smysluplných benefitů. Nabízíme ale) možnost stát se skutečným odborníkem a profesionálem v širokém, zajímavém (a někdy dobrodružném) oboru „nemovitostí“ s komplexními znalostmi a schopnostmi. Ve vzdělávacím systému Není studijní obor, který by zahrnoval alespoň 30% z kvalifikace, kterou můžeš získat u nás a kterou v životě můžeš uplatnit na nespočtu míst ať už v soukromém nebo státním sektoru.

Váš životopis s průvodním nebo motivačním dopisem zasílejte na info@akropolisgroup.cz, v případě zájmu volejte na 602 222 626.

Informace o pozici

  • Akropolis group s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: Nezáleží
  • Požadované jazyky: ČJ na úrovni C2 (jako rodilý mluvčí) je nutností, angličtina je výhodou
  • Plat: 18 000,-Kč - 23 000,-Kč
  • Typ pracovního poměru: Zkrácený úvazek
  • Benefity: Pevná mzda + možnost navýšení z podílu na provizích
  • Vhodné pro: kohokoliv
  • Místo pracoviště: Pštrossova 6/1925, 110 00 Praha 1
Odpovědět na inzerát