Nabídka práce > Service Manager pro Customer Development

Service Manager pro Customer Development

Náplň práce

Hledáme Service Managera pro Customer Development!

Jste energický, inovativní a máte vášeň pro budování silných vztahů se zákazníky? Firma, globální lídr v oblasti balení a logistiky, hledá do svého týmu zkušeného a motivovaného Service Managera pro Customer Development. Tato klíčová pozice nabízí jedinečnou příležitost hrát zásadní roli v rozvoji našich služeb a zajištění prvotřídní spokojenosti našich zákazníků. Připojte se k nám a pomozte nám posouvat hranice excelence v oboru. Staňte se součástí dynamického týmu, kde inovace a zákaznická orientace nejsou jen slova, ale skutečná filozofie každodenní práce.

Náplň práce:

Service Manager Customer Development (SMCD) je klíčovou součástí týmu Customer Development, která zajišťuje implementaci obchodních opatřeních v souladu s firemními cíli v regionu. Zaměřuje se na získávání nových zákazníků, péči o stávající klientelu a aktivní řízení prodeje.

Hlavní odpovědnosti:

  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí.

  • Optimalizace a rozvoj prodejních procesů (prodej, spokojenost zákazníků, rozvoj a udržitelnost zákazníků, kalkulace).


Klíčové činnosti:

  • Reprezentace společnosti na trhu.

  • Klíčový kontakt pro zákazníky v regionu, spolupráce sRegional Market Managerem.

  • Identifikace tržních trendů a tvorba vhodných kombinací služeb.

  • Rozvoj produktového portfolia a nabídky služeb.

  • Podpora přímého a digitálního prodeje.

  • Analýza trhu, konkurence a zákaznických požadavků.

  • Aktivní řízení zákaznických dashboardů a akvizice nových zákazníků.

  • Udržování a rozšiřování regionálních obchodních vztahů.

  • Příprava prezentací pro akvizici zákazníků a podpora rozpočtování.


Cílové indikátory:

  • Plnění měsíčních prodejních cílů.

  • Zajištění ziskovosti při výpočtech nabídek.

  • Zvýšení spokojenosti a přidané hodnoty zákazníků.

  • Akvizice nových zákazníků a udržitelnost stávajících.


Odpovědnost koordinace:

  • Rozvoj obchodu v regionu Čechy.

  • Spolupráce s dalšími odděleními pro zvýšení tržního podílu.




Požadavky na pracovní zkušenosti:

  • Praxe na obdobných pozicích, ideálně v balení průmyslového zboží, logistice nebo zpracovatelském průmyslu.

  • Hluboké komerční know-how.


Kvalifikace a dovednosti:

  • Ukončené vzdělání (administrativa, strojírenství, průmyslové inženýrství, logistika apod.) nebo odpovídající kvalifikace.

  • Silné obchodní a numerické dovednosti.

  • Zkušenosti s náročnými konverzačními a vyjednávacími situacemi.

  • Vysoký smysl pro zodpovědnost a iniciativu.

  • Profesionální vystupování, týmová spolupráce, orientace na řešení.

  • Analytické a organizační schopnosti.

  • Ovládání MS-Office.

  • Aktivní řidič.


Jazykové dovednosti:

  • Čeština: C (obchodní plynulost).

  • Angličtina nebo němčina: B (dobrá středně pokročilá znalost).


Nabízíme:

  • práce na hlavní pracovní poměr

  • flexibilní pracovní doba

  • stabilní práci v mezinárodní společnosti

  • po zapracování možnost občasné práce z domova

  • motivující finanční ohodnocení

  • 5 týdnů dovolené

  • stravenky a občerstvení na pracovišti

  • přátelský kolektiv

  • po zaškolení služební vůz i ksoukromým účelům

  • nástup možný ihned




Pokud splňujete výše uvedené požadavky a jste připraveni stát se součástí týmu, ozvěte se nám! Těšíme se na vaši přihlášku a na možnost společně budovat úspěšnou budoucnost.

Kontaktujte nás ještě dnes na email karlovyvary@arwa.cz nebo na telefonním čísle +420 352 601 787

Informace o pozici

  • ARWA Personaldienstleistungen s.r.o.
  • Karlovy Vary (Karlovarský kraj)
  • Obor: Manuální a dělnické profese, Technické profese, Výroba, průmysl a energetika,
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
  • Místo pracoviště: Cheb
Odpovědět na inzerát