Náplň práce
• jedná se o komplexní vedení účetní agendy pro přidělený počet firem
• kompletní účtování se znalostí DPH, KH, evidence majetku atd.
• kontrola sald, párování dokladů, vyhotovení měsíčních a ročních uzávěrek
Požadavky
• min. SŠ vzdělání s maturitou
• znalost účetnictví a účetních operací dle platné legislativy
• zkušenost na pozici účetní
• chuť učit se novým věcem, sledovat aktualizaci účetní a daňové legislativy
• znalost MS Office (Word, Excel)
• spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a komunikativnost
• znalost polského jazyka výhodou
Nabízíme
• zajímavou práci v silné a stabilní společnosti s tradicí 11 let na českém trhu
• podporu ve vzdělávání a udržování odborných znalostí
• příjemné přátelské pracovní prostředí
• motivující platové ohodnocení
• 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna, stravenkový paušál
• pružnou pracovní dobu, možnost Home office
Odpovědět na inzerát