Náplň práce
Vaším úkolem bude:
• Vyřizování korespondence
• Příprava a kompletace smluv a dalších dokumentů
• Tvorba reportů
• Práce s interními systémy
• Zajišťování servisu pro klienty
• Telefonická a písemná komunikace s klienty a partnerskými institucemi
• Komunikace s úřady, pochůzky
• Úzká spolupráce s finančními, investičními a realitními makléři
• Výkon práce na pobočce OK Point Vinohrady
Požadavky
Očekáváme:
• Min. SŠ vzdělání s maturitou – vhodné i pro čerstvé absolventy VŠ
• Profesionální a příjemné vystupování
• Komunikační dovednosti a týmového ducha
• Ochotu učit se a zlepšovat své dovednosti
• Spolehlivost, komunikativnost, odpovědnost
• Aktivní přístup k práci, samostatnost, smysl pro detail
• Praxi v administrativě vítáme, ale není podmínkou
• Základní dovednosti na PC – Excel, Word, E-mail
• Zkušenost s tvorbou reportů a tabulek výhodou
• Řidičský průkaz sk. B výhodou
Nabízíme
Nabízíme:
• HPP (po domluvě lze sjednat DPP, DPČ, IČO)
• Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova a odpovídající finanční ohodnocení
• Kvalitní technické zázemí a příjemné pracovní prostředí v reprezentativních prostorách OK Pointu Vinohrady
• Přátelský a profesionální tým, který je připraven se vám během zaučení poctivě věnovat a po něm ochotně poradit
• Dlouhodobé a stabilní zaměstnání v ryze české společnosti s více než 25letou historií
• Možnost osobního růstu a prostor pro vaši kreativitu
• Kvalitní zaučení, pravidelná školení profesionály i následné vzdělávání
• Analytickou, právní, administrativní, IT a marketingovou podporu z centrály při vaší práci
• Řadu dalších benefitů, např.: Multisport, příspěvek na DIP,…
Další informace
Oslovila vás námi nabízená pozice? Máte další dotazy? Ozvěte se nám a přiložte svůj životopis, případně odkaz na LinkedIn.
Těšíme se na případnou spolupráci!
Odpovědět na inzerát