Nabídka práce > Administrativní podpora obchodního oddělení

Administrativní podpora obchodního oddělení

Náplň práce

 zpracování podkladů v excelu – nutná znalost excelu
 email komunikace s našimi stálými zákazníky v České a Slovenské republice (řetězce SK – DM, Rossmann, Kaufland, TETA, Tesco, řetězce ČR – DM, Rossmann, Teta, Globus, Albert, Tesco, Kaufland)
 příprava prezentací v Power Pointu
 příprava podkladů pro realizaci obchodu s našimi zákazníky a zahraničními dodavateli

Požadavky

 SŠ vzdělání, komunikační dovednosti, samostatnost, logické uvažování
 Znalosti na PC: Excel, Power Point, Outlook
 Pokročilá angličtina
 Obchodní znalosti
 nástup ihned nebo dle dohody

Nabízíme

 výkon práce v Ústí nad Labem na HPP
 nástup 30 000 Kč hrubá mzda + osobní prémie
 stravenky v čisté hodnotě 130 Kč/den bez příspěvku zaměstnance
 flexibilní pracovní doba – volba začátku pracovní doby mezi 7:00-8:30
 zázemí silné a stabilní společnosti s více jak 20letou působností na trhu
 od 1.května se nacházíme v nové kanceláři na Klíši, Palachova ulice

Další informace

Jsme česká obchodní společnost zastupující zahraniční značky zubní pasty Himalaya, pleťové masky 7Heaven, laky na nehty Hi Hybrid a Semilac

Informace o pozici

  • Rudorfer CZ, s.r.o.
  • Ústí nad Labem (Ústecký kraj)
  • Obor: Obchod a prodej,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: angličtina
  • Plat: 30000
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: stravenky zdarma, flxibilní pracovní doba
  • Místo pracoviště: Ustí Nad Labem
Odpovědět na inzerát