Náplň práce
Do našeho týmu hledáme komunikativního a proaktivního „parťáka“, který nás podpoří v našich obchodních aktivitách, přípravě obchodních dokumentů a realizaci interních i externích analýzách.
Zabýváme se investicemi do nemovitostí, zejména pak bytových domů či skladových hal
Vaší náplní práce bude:
Úzká spolupráce s ředitelem společnosti
Občasná komunikace s klienty společnosti (zejména nájemníky)
Podpora při analyzování trhu a konkurence
Administrativní podpora při výběrových řízeních – podpora při kompletaci zadávací dokumentace
Podpora při přípravě obchodních dokumentů
Požadavky
Váš profil:
Pracovní zkušenosti z oblasti administrativy, zákaznického servisu či obchodu
Výborná úroveň češtiny – interní komunikace, příprava podkladů
Profesionální komunikační dovednosti, time management a organizační schopnosti
Kreativní a inovativní myšlení
Schopnost a ochota učit se novým věcem
Pozitivní přístup
Nabízíme
Získáte:
Flexibilní pracovní doba, časový fond rozvržený minimálně do 3 pracovních dní
Intenzivní úvodní zaškolení a možnost dalšího profesního rozvoje a kariérního růstu
Odpovědět na inzerát