Nabídka práce > Office manager - asistentka v advokátní kanceláři

Office manager - asistentka v advokátní kanceláři

Náplň práce

- Administrativní činnost ve vztahu k soudům, správním orgánům, orgánům veřejné správy, samosprávným orgánům, ministerstvům, orgánům finanční správy, pojišťovnám, zdravotním pojišťovnám, PSSZ, ČAK, bankám, exekutorům, notářům a dalším subjektům na území ČR i mimo něj (např.: KN, ÚPV, ÚOHS, MMR, Česká pošta, Czechpoint) a rejstříky vedenými těmito subjekty (např. ISSM, ISVZ, OR, ÚPV, ŽÚ, KN, ČAK) včetně klientů a dalších soukromoprávních subjektů
- Zajišťování komunikace, zápisů, registrací, aktualizací veškeré agendy u těchto subjektů
- Vedení elektronického Advokátní spis (např.: Praetor, Evolio), evidence subjektů, spisů, úkolů, lhůt, zpracování datových zpráv, konverze dokumentů a jednoduchých podání (v případech, kde není požadováno právní vzdělání)
- Podklady pro mzdy, docházka, evidence, dohody, návrhy pracovních smluv, nábor, předávací protokoly
- Přístup a správa datové schránky, mailové schránky, přístupy do elektronických nástrojů a profilů zadavatele
- Alespoň částečná znalost veřejných zakázek výhodou (Vyhledávání veřejných zakázek a tvorba nabídek do nich, zveřejňování ve Věstníku veřejných zakázek, alespoň částečná znalost elektronických nástrojů, vedení a kompletace šanonů zakázek, příprava složek ve spisech)
- Příprav podkladů k účetním závěrkám, valných hromad, zprávách o vztazích a dalších podkladů, včetně těch, které se zakládají do sbírky listin vedeném rejstříkovým soudem
- Příprava a odeslání nulového daňové přiznání přes datové schránky
- Roční aktualizace Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
- Obsluha programu hlídač ochranných známek
- Evidence faktur přijatých, zadávání plateb do banky (včetně mezd a odvodů)
- Zakládání tzv. ready made společností
- Příprava listin a ověřovacích doložek k ověřenému podpisu (Praetor)
- Vyhledávání obchodních příležitostí
- Zajištění chodu recepce včetně přivítání a usazení klientů, nápojů, objednávek pro běžný provoz kanceláře, zajištění úklidu, servisu IT, mytí oken, skartace dokumentů, vizitek, parkovacích karet, dálničních známek,…
- Drobné osobní služby (rezervace restaurace, čistírna, zajištění květin, objednání taxi, vyzvednutí dokumentů, drobné nákupy, atd.)

Nabízíme

- úvazek na hlavní pracovní poměr;
- úvodní školení;
- dobré platové ohodnocení odpovídající schopnostem každého jednotlivce;
- zajímavou práci v prestižní advokátní kanceláři;
- další možnosti vzdělávání na naše náklady (interní, externí);
- a samozřejmě příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu.

Informace o pozici

  • J&T advokátní kancelář s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: AJ uživatelsky
  • Plat: 30.000,- Kč - 35.000,-Kč
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: pátek pracovní doba do 15:00
  • Místo pracoviště: Praha 1
Odpovědět na inzerát