Náplň práce
Místo výkonu práce: Obecní úřad Malá Morávka, Malá Morávka 55, 793 36 Malá Morávka
Náplň práce:
• Vedení účetnictví, zpracovávání účetních výkazů a předkládání údajů měsíčních účetních uzávěrek na KÚ, provádění veškerých operací souvisejících s vedením účetnictví a archivací účetních dokladů.
• Vystavování faktur, složenek.
• Příprava podkladů k návrhu rozpočtu.
• Přiřazování rozpočtové skladby k jednotlivým finančním operacím.
• Zajišťování platebního styku s bankou.
• Zpracovávání podkladů pro vymáhání pohledávek.
• Vykonávání správy místních poplatků, vedení evidence a vybírání poplatků.
• Vypracování a podávání daňového přiznání obce.
• Vedení evidence majetku obce, zpracovávání přehledů, výkazů a statistiky.
• Příprava podkladů pro inventarizaci majetku.
• Zpracování a evidence povinně zveřejňovaných informací obce.
• Příprava podkladů pro jednání zastupitelstva a jeho výborů (zejména finančního a kontrolního).
• Průběžné informování starosty o finančním stavu obce a pohybech na účtu obce.
• Zabezpečování aktualizace směrnic a vnitřních předpisů týkajících se účetnictví.
• Vedení mzdové a personální agendy obce.
• Vedení obecní pokladny.
• Provádění vidimace a legalizace.
• Práce se spisovou službou.
Podmínky:
• Nástup od 01.10.2023 nebo dle dohody.
• Pracovní poměr na plný úvazek, na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíce.
• 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Další informace
https://www.malamoravka.cz/obecni-urad/uredni-deska/obec-mala-moravka-verejna-vyzva-vyberove-rizeni-ucetni-zastup-za-materskou-rodicovskou-dovolenou-801.html
Odpovědět na inzerát