Náplň práce
Samostatně vést oblastní kancelář Jhk v Č. Krumlově.
Přijímat naše klienty, šířit dobré jméno Jihočeské hospodářské komory a představovat Jhk dalším podnikatelům v regionu.
Kreativně přistupovat k podnětům a potřebám našich členů.
Připravovat a pořádat vzdělávací, networkingové, společenské a další akce.
Aktivně seznamovat klienty s tím, co jim dokážeme poskytnout a prodávat naše služby.
Prezentovat Jhk při jednáních a regionálních událostech či akcích pořádaných Jhk.
Spravovat členskou základnu a vést administrativu spojenou s poskytováním služeb a vedením kanceláře.
Poskytovat konzultace a služby CzechPoint.
Pracovat na svém rozvoji a aktivně se podílet na rozvoji služeb Jhk, aby se našim členům dobře podnikalo.
Požadavky
VŠ nebo SŠ vzdělání.
Všeobecný ekonomický přehled.
Schopnost samostatně řešit úkoly a spolupracovat s týmem v rámci kraje.
Velmi dobré komunikativní schopnosti, včetně prezentačních dovedností.
Schopnost organizovat jednání a akce, menšího i většího charakteru.
Řidičský průkaz sk. B a aktivní řízení.
Uživatelská schopnost práce v MS Office, práce v informačních systémech výhodou.
Aj nebo Nj výhodou.
Nabízíme
Práci v pěkné českokrumlovské kanceláři s podporou z centrály v ČB.
Příležitost se setkávat a jednat se zástupci firem z českokrumlovska a
dalšími organizacemi.
5 týdnů dovolené.
Flexibilní pracovní dobu.
Příspěvek na stravování.
Služební telefon a notebook.
První týdny po Vašem nástupu Vám zajistíme školení a podporu. Ujmou se Vás zkušení kolegové, kteří Vás seznámí s naší organizací i prací v oblastní kanceláři.
Další informace
Pomozte nám podporovat více jak 1100 firem v kraji, které rozvíjí náš region a podílí se na vysoké zaměstnanosti v regionu. Vytvářejte podmínky pro vzdělávání firem a jejich zaměstnanců a podílejte se na organizaci řady podnikatelských i společenských akcí a projektů.
Odpovědět na inzerát