Náplň práce
Hlavním úkolem je organizace a zajištění hladkého průběhu výuky mezi studenty a lektory. Jedná se o jejich propojení a řešení jejich požadavků, takže je potřeba hodně telefonovat, emailovat a také komunikovat osobně ve škole. Samozřejmě k tomu patří nezbytná administrativa, jako je například práce s databází klientů a lektorů, tabulkami a dokumenty, práce s rozvrhem a docházkou, vytváření faktur apod. Administrátor má pod kontrolou veškeré dění v prostorách školy a má na starosti i reprezentativní stav učeben.
Požadavky
- Výbornou znalost češtiny slovem i písmem.
- Znalost angličtiny aspoň na úrovni B1.
- Profesionální a prozákaznický přístup.
- Spolehlivost, velká míra zodpovědnosti a pečlivost.
- Výborné organizační schopnosti, schopnost prioritizace úkolů a schopnost řešit věci rychle.
- Samostatnost, vysoké pracovní nasazení, umění se poradit v nestandardních situacích.
- Zájem o administrativní práci, poctivá dokumentace (na nic se nesmí zapomínat).
- Výborná znalost standardních kancelářských aplikací MS Office nebo Google Workspace.
- Kladný vztah k operativní opakující se činnosti.
- Praxe na podobné pozici bude tvoji výhodou, ale není podmínkou.
Nabízíme
- Pravidelná dlouhodobá spolupráce na živnostenský list.
- Pracovní doba Pondělí-Pátek od 10:00 do 14:00 (nebo v jiném čase pravidelně 4 hodiny denně v kuse).
- Výjimečně home office, standardně však je práce prováděna osobně ve škole.
- Zajímavé finanční ohodnocení - fixní hodinová sazba, k tomu jednorázové prémie.
- Placené přesčasy, pokud jsou potřeba.
- Možnost zdarma studovat angličtinu nebo další cizí jazyk na našich kurzech.
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
- Úvodní zaškolení.
- Nástup ihned, případně dle domluvy.
Další informace
V případě zájmu nám prosím pošlete svůj životopis a průvodní dopis proč u nás chcete pracovat a proč si máme vybrat právě Vás.
Odpovědět na inzerát