Nabídka práce > Administrátorka jazykové školy na OSVČ (Po-Pá - 4 hod denně)

Administrátorka jazykové školy na OSVČ (Po-Pá - 4 hod denně)

Náplň práce

Hlavním úkolem je organizace a zajištění hladkého průběhu výuky mezi studenty a lektory. Jedná se o jejich propojení a řešení jejich požadavků, takže je potřeba hodně telefonovat, emailovat a také komunikovat osobně ve škole. Samozřejmě k tomu patří nezbytná administrativa, jako je například práce s databází klientů a lektorů, tabulkami a dokumenty, práce s rozvrhem a docházkou, vytváření faktur apod. Administrátor má pod kontrolou veškeré dění v prostorách školy a má na starosti i reprezentativní stav učeben.

Požadavky

- Výbornou znalost češtiny slovem i písmem.
- Znalost angličtiny aspoň na úrovni B1.
- Profesionální a prozákaznický přístup.
- Spolehlivost, velká míra zodpovědnosti a pečlivost.
- Výborné organizační schopnosti, schopnost prioritizace úkolů a schopnost řešit věci rychle.
- Samostatnost, vysoké pracovní nasazení, umění se poradit v nestandardních situacích.
- Zájem o administrativní práci, poctivá dokumentace (na nic se nesmí zapomínat).
- Výborná znalost standardních kancelářských aplikací MS Office nebo Google Workspace.
- Kladný vztah k operativní opakující se činnosti.
- Praxe na podobné pozici bude tvoji výhodou, ale není podmínkou.

Nabízíme

- Pravidelná dlouhodobá spolupráce na živnostenský list.
- Pracovní doba Pondělí-Pátek od 10:00 do 14:00 (nebo v jiném čase pravidelně 4 hodiny denně v kuse).
- Výjimečně home office, standardně však je práce prováděna osobně ve škole.
- Zajímavé finanční ohodnocení - fixní hodinová sazba, k tomu jednorázové prémie.
- Placené přesčasy, pokud jsou potřeba.
- Možnost zdarma studovat angličtinu nebo další cizí jazyk na našich kurzech.
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
- Úvodní zaškolení.
- Nástup ihned, případně dle domluvy.

Další informace

V případě zájmu nám prosím pošlete svůj životopis a průvodní dopis proč u nás chcete pracovat a proč si máme vybrat právě Vás.

Informace o pozici

  • SOLOLANG s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa, Obchod a prodej, Vzdělávání, věda a vývoj, Zákaznický servis,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: Výborná čeština, angličtina na komunikativní úrovni
  • Plat: nástup 180 Kč/hod, po zapracování 200 Kč/hod
  • Typ pracovního poměru: Práce na ŽL
  • Benefity: Finanční bonusy / prémie, Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...), Slevy na firemní zboží
  • Místo pracoviště: Ostrovského 253/3, Praha 5 Smíchov
Odpovědět na inzerát