Nabídka práce > Customer Technical Support

Customer Technical Support

Náplň práce

- sestavování, konfigurace a testování SW a HW před odeslání k zákazníkovi
- zpracování zákaznických požadavků
- spolupráce s vývojáři na testování nových funkcí
- spolupráce s projektovým týmem na realizaci zakázek
- monitoring zákaznických služeb

Požadavky

- SŠ nebo VŠ technického směru
- základní znalost síťových technologií
- základní znalosti práce s HW, propojení komponent
- důslednost, komunikativní schopnosti
- schopnost samostatné práce i práce v týmu
- chuť učit se novým věcem

Nabízíme

- práci na zajímavých projektech mimo ČR
- 5 týdnů dovolené
- 6 sick days
- ovocné svačiny, káva, čaj,
- flexibilní pracovní doba
- v případě potřeby možnost HO
- multisportka nebo příspěvek na PP (po zkušební době)

Další informace

Jsme česká technologická společnost vyvíjející vlastní řešení připojení dopravních prostředků k internetu a palubní portály. Naše projekty jsou primárně za hranicemi naší země. Naši zákazníci jsou vlakoví a autobusoví výrobci a dopravci, začínáme objevovat lodní dopravu nebo autonomní vozidla. Naše řešení je tvořeno centrální administrací běžící v cloudu, SW pro ovládání a řízení konektivity, palubním portálem na serverech, které jsou v dopravních prostředcích.

Informace o pozici

  • Passengera s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Informační technologie,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: AJ - alespoň středně pokročilá
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: 5 týdnů dovolené, 6 sick days, ovocné svačiny, káva a čaj na pracovišti, možnost výběru z multisportkarty nebo příspěvku na PP (po zkušební době), flexibilní pracovní doba, možnost občasného HO
  • Místo pracoviště: Praha 6
Odpovědět na inzerát