Náplň práce
Malá advokátní kancelář v centru Prahy přijme office managerku/asistentku. Náplní práce je zajištění chodu kanceláře, péče o klienty, správa zasedací místnosti, vyřizování a evidence příchozí a odchozí pošty, práce s datovými zprávami, vyřizování telefonních hovorů, práce s interním právním systémem, úprava dokumentů, evidence došlých faktur, vystavování faktur, administrativní podpora advokátů.
Nástup možný ihned.
Požadavky
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- uživatelská znalost MS Office
- uživatelská znalost MS Outlook
- psaní všemi deseti
- práce na internetu
- zodpovědný přístup a pracovitost
- pečlivost a samostatnost
- schopnost rychle se učit
- schopnost pracovat pod tlakem
- příjemné vystupování
- předchozí praxe v advokátní kanceláři výhodou
- komunikativní znalost Aj výhodou, znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího nutností,
- zkušenost s datovými schránkami, beck-online a právními systémy výhodou
Nabízíme
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv v centru Prahy
- nové zkušenosti
- různorodá pracovní náplň
- stabilní zázemí
- práce na HPP
Další informace
pracovní doba:
Po-Čt: 8:30-17:00
Pá: 8:30-15:00
Odpovědět na inzerát