Náplň práce
• denní provozní činnosti spojené s chodem kanceláře a skladu
• práce s firemní aplikací – kontrola zakázek
• správa a řešení pojistných událostí, komunikace s pojišťovnami
• objednávání IT vybavení
• podpora projektového týmu - objednávání manipulační techniky, ubytování, materiálu
• spolupráce s provozním technikem
• spolupráce s finančním a účetním oddělením
• správa a evidence pokladny
• občasné pochůzky – komunikace s institucemi, dodavateli, zákazníky
• ad-hoc úkoly od jednatele společnosti
Požadavky
• všeobecné technické znalosti, případně praxe na obdobné pozici vítána
• výborné komunikační a organizační dovednosti
• odolnost vůči stresu
• umění si poradit v neočekávané situaci
• schopnost komunikovat v AJ či NJ (převážně e-mailové komunikace, ale nesmíte se bát vyřídit telefonát)
• aktivní a profesionální přístup, diskrétnost a spolehlivost
• pozitivní myšlení a aktivní přístup k řešení úkolů
• samostatnost, pečlivost a odpovědnost za výsledky své práce
• dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
• budete součástí úspěšné společnosti s mezinárodní působností
• měsíční hrubá mzda 35 000 – 40 000 Kč
• práce u nás je pestrá a rychlá, nuda nebo stereotyp si na nás nepřijdou
• bude mít kolem sebe bezvadný tým, který Vás nikdy nenechá ve štychu
• profesní růst – bude-li se Vám dařit, porostete s námi
• práce v mladém a dynamickém kolektivu
• moderní a útulné pracovní prostředí
• 2 dny sick days
• Místo výkonu práce: kancelář přímo v Benešově
Další informace
Nástup ideálně prosinec 2022/leden 2023
Odpovědět na inzerát