Náplň práce
Advokátní kancelář v centru Brna hledá posilu mladého a dynamického kolektivu, v podobě administrativního pracovníka.
Náplní práce je zejména:
- administrativní podpora týmu - vyřizování korespondence, telefonických hovorů, třídění a archivace dokumentů;
- zajištění chodu a správy kanceláře, komuniakce s dodavateli (zajištění objednávek kancelářských a dalších potřeb), klienty a úřady;
- příprava podkladů;,
- administrativní obsluha interního informačního systému;
- zajištění úklidu v kanceláři;
- další případné úkoly.
Požadavky
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání;
- perfektní znalost českého jazyka, znalost anglickcého jazyka výhodou;,
- znalost práce na PC, zejména MS Office - Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- práce s informačními technologiemi;
- příjemné vystupování, aktivní přístup, organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost;
- předchozí praxe v advokátní aknceláři výhodou.
Nabízíme
Nabízíme pestrou a dynamickou práci v mladém kolektivu, odpovídající mzdové ohodnocení a vstřícný individuální přístup.
Odpovědět na inzerát