Nabídka práce > Obchodní referent/ka

Obchodní referent/ka

Náplň práce

• Komunikace se zákazníkem (osobně, telefonicky, písemně)
• Komunikace s tuzemskými dodavateli
• Administrativa, příjem a zpracování objednávek, tvorba nabídek, meziskladové hospodářství
• Fakturace, řešení reklamací

Požadavky

• SŠ vzdělání s maturitou
• Vysoké organizační a komunikační schopnosti
• Příjemné vystupování
• Samostatnost a zodpovědnost
• PC - MS Office, Outlook
• Vztah k marketingu (práce s e-shopem a s webovými stránkami)

Nabízíme

• Práci v příjemném kolektivu
• Plat adekvátní zkušenostem + prémie
• 25 dnů dovolené
• Příspěvek na stravování
• Sleva na prodávaný sortiment
• Práci na plný úvazek
• Pracovní smlouva na HPP

Další informace

Jsme velkoobchodní firma specializující se na reklamní, sportovní a pracovní textil. Zastupujeme významné zahraniční značky. Na českém trhu působíme od roku 1993. Náš úspěch stavíme na exkluzivním zákaznickém servisu a týmové práci. Neustále hledáme cesty, jak nejlépe vyhovět našim zákazníkům a partnerům a tím dosáhnout společných úspěchů.

Rozšiřujeme náš zavedený tým, a proto hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodní referent/ka. Budeme rádi, když najdeme pozitivního a zodpovědného člověka, který je orientovaný na zákazníka a kterému nechybí smysl pro humor :-)

Informace o pozici

  • Xfer s.r.o.
  • Brno (Jihomoravský kraj)
  • Obor: Administrativa, Obchod a prodej, Služby,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Plat: 25000-35000
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: Příspěvek na stravování, Sleva na prodávaný sortiment, 25 dnů dovolené, Práce v příjemném kolektivu, Plat adekvátní zkušenostem + prémie, Práce na plný úvazek
  • Místo pracoviště: Brno, Podnásepní 517/1f
Odpovědět na inzerát