Náplň práce
zajištění plynulého chodu kanceláře
vedení běžné firemní agendy
příprava smluvní dokumentace k prodeji a pronájmu nemovitostí
telefonický i osobní kontakt s klienty
komunikace s právníky, úřady, apod.
fakturace a archivace
účast na školeních připravovaných zaměstnavatelem
Požadavky
min. středoškolské vzdělání s maturitou
znalost práce na PC (Microsoft Word, Excel, Outlook)
příjemné a seriózní vystupování
velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
schopnost dokončovat zadané úkoly řádně a včas
časovou flexibilitu, odolnost vůči stresu, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
Nabízíme
práce na částečný úvazek (6 hodin denně)
přátelský kolektiv
místo výkonu práce - Jihlava
firemní akce
mzda od 15.000 Kč + prémie
Další informace
Realitní kancelář Areality Vysočina s.r.o. se sídlem v Jihlavě vyhlašuje výběrové řízení na pozici asistentka na právním oddělení realitní kanceláře.
V případě Vašeho zájmu o zařazení do výběrového řízení na danou pozici, nám zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem na E-mail kariera@arealityvysocina.cz.
Bližší informace Ing. Jiří Džambik, +420 603 730 667, +420 774 787 710.
Odpovědět na inzerát