Náplň práce
- Komunikace se zákazníkem v rámci zákaznických reklamací
- Správa zákaznických portálů a dokumentace
- Zjišťování příčin a nápravných opatření reklamovaných dílů
- Spolupráce s ostatními odděleními při zjišťování příčin a definování opatření
- Příprava reportů reklamovaných výrobků od zákazníka
- Pravidelné reportování stavu reklamací pomocí pravidelných zpráv a analýz
Požadavky
- SŠ/VŠ technického směru
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Znalost technické dokumentace
- Aktivní znalost AJ (slovem i písmem) podmínkou
- Praxe v automotive výhodou
- Dobrá znalost MS Office
- ŘP sk. B - aktivní řidič, ochota cestovat na krátké služební cesty
- Aktivní a samostatný přístup k řešení problémů
- Pozice je vhodná i pro absolventy VŠ, kteří splňují požadavky
Nabízíme
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvky na stravování, příspěvky na dopravu
- Osobní ohodnocení
- Finanční odměny za věrnost firmě
- Zázemí zahraniční společnosti
Další informace
V případě Vašeho zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis, popřípadě mě kontaktujte na tel. čísle 721 260 396.
Odpovědět na inzerát