Náplň práce
JOB CAMERE s.r.o. hledá administrativního pracovníka pro podporu personálního managementu pro svou pražskou pobočku. Vaší pracovní náplní bude administrativní podpora naší pobočky při náboru a činnostech spojenými s HR procesy.
Požadavky
- ukončené SŠ/VŠ vzdělání
- vynikající organizační a komunikační dovednosti.
- nadšení pro práci v týmu.
- Proaktivní přístup, flexibilita a samostatnost v plnění úkolů.
- pokročilá znalost italského nebo anglického jazyka a češtiny
- zkušenosti s komunikací s místními úřady
-dobrá znalost MS Office
Nabízíme
- zajímavé platové ohodnocení
- smlouvu na dobu neurčitou
- práce na plný nebo zkrácený úvazek
- kanceláře v centru Prahy
- příjemné pracovní prostředí v historické budově
- zaškolení a podporu profesionálních personalistů
- možnost kariérního růstu
Odpovědět na inzerát