Náplň práce
Poradenství pro potřeby náboru – Účetní a finanční divize hledá zkušeného účetního/asistenta účetních na trvalou pozici s přední pražskou praxí účetních. Pro tuto roli je okamžitý nástup a kandidáti musí mít zkušenosti s účetnictvím, mzdovou agendou a administrativou v rychle se rozvíjejícím prostředí praxe. Aby byl kandidát úspěšný v této roli, musí žít v místní oblasti
Povaha role bude vyžadovat docházku do kanceláře, ale náš klient uvedl, že bude flexibilní, pokud jde o pracovní dobu. Tato role by nejlépe vyhovovala někomu s potřebnými zkušenostmi, zdravým rozumem při práci a schopností pracovat z vlastní iniciativy a rychle se učit.
Povinnosti a zodpovědnosti role:
Příprava finančních účtů
Příprava daňových přiznání
Převezměte funkci mzdové agendy v této rušné praxi
Převzít povinnosti vedení účetnictví
Pohodlné jednání s klienty a příjemné vystupování
Dokončete další administrativní úkoly podle pokynů vyšších zaměstnanců
Požadované dovednosti a zkušenosti
Zkušenosti s účetnictvím a mzdovou agendou a daňovým přiznáním by byly prospěšné
Zkušenosti s účetním a mzdovým softwarem
Pozornost věnovaná detailům a vynikající numerické dovednosti
Self-starter se schopností pracovat z vlastní iniciativy a malého směru
Silná komunikace s
Dokonalé IT dovednosti zejména v Microsoft Suite (Excel, Power Point, Outlook.
Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici
Zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis
Odpovědět na inzerát