Náplň práce
• zajišťování a koordinace návštěvnického provozu
• zajištění prezentace hradu Loket, Černé věže, prezentace sbírek (podávání odborného výkladu pro české i zahraniční návštěvníky)
• komunikace se zájemci o komentované prohlídky (objednávání)
• zajišťování pokladních služeb pro veřejnost – prodej vstupného
• prodej zboží – suvenýrů (obsluha prodejního systému, denní a měsíční uzávěrky)
• obsluha telefonní ústředny, obsluha audiovizuální techniky v expozicích
• monitoring bezpečnostních kamer
• dozor nad expozicemi
• tlumočnická a překladatelská činnost v rámci provozu a prezentace hradu Loket, Černé věže, prezentace sbírek
• práce na směny (dle otevírací doby hradu – denně od 9 do 17 hodin, v sezoně od 9 do 18.30 hodin)
Požadavky
• minimálně středoškolské vzdělání (studijní obory blízké muzejnictví, cestovnímu ruchu, ekonomii výhodou)
• aktivní znalost německého jazyka
• dobré komunikační schopnosti, vystupování a projev
• schopnost efektivní komunikace, smysl pro týmovou práci
• vysokou flexibilitu a spolehlivost, rozhodnost, zodpovědnost, pečlivost
• vysoké pracovní nasazení a schopnost práce v zátěžových situacích, ochota učit se něčemu novému
• dobrou znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel)
• trestní bezúhonnost
Nabízíme
• odpovídající platové podmínky včetně odměn a stabilní pracovní uplatnění
• možnost pracovní seberealizace a dalšího osobního rozvoje
• práci v atraktivním prostředí
• 5 týdnů dovolené
• pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužit na dobu neurčitou
Odpovědět na inzerát