Nabídka práce > Office Manager

Office Manager

Náplň práce

- recepce, správa interní agendy kanceláře (správa datových schránek a emailu, legalizace), zakládání spisů, komunikace s klienty, občanské pochůzky (nahlížení do soudních spisů aj.), příprava účetních podkladů.

Požadavky

- SŠ vzdělání
- znalost Microsoft Office
- pokročilá znalost AJ, znalost ukrajinského/ruského jazyka výhodou
- spolehlivost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti na velmi dobré úrovni, reprezentativní vystupování.

Nabízíme

- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (naproti Ministerstvu spravedlnosti ČR), mladý kolektiv (4 advokáti, 5 koncipientů a studentů).

Další informace

Nástup:
- od května 2022 příp. dohodou, je třeba předchozí několikadenní zaškolení.

Informace o pozici

  • ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ KRUTINA MÚKA
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Plat: 30.000 - 40.000 Kč
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha 2
Odpovědět na inzerát