Náplň práce
- Vybírat, Vést, motivovat a koučovat malý tým operátorů pro sjednávání schůzek našim obchodníků.
- Přidělovat úkoly a stanovovat cíle podle požadavků a objednávek na schůzky od obchodníků
- Správa databází a jejich aktualizace
- Správa, aktualizace a údržba CRM.
- Pravidelně aktualizovat výsledky o týmové a prodejní výkonnosti v navolávání schůzek
- Budovat efektivní vztahy s ostatními týmy a odděleními, abyste jim pomohli maximalizovat jejich prodej.
Požadavky
• Dobrý smysl pro spolupráci, komunikaci, přizpůsobivost změnám a time-management.
• Silná schopnost logického myšlení
• Dobrá znalost příslušných počítačových programů (např. CRM) a telefonních systémů (Daktela) • Dobré prezentační a koučovací dovednosti.
• Schopnost pracovat pod tlakem a na vysoké úrovni.
• Znalost MS Office včetně Excelu.
Nabízíme
Flexibilní pracovní doba s možností pravidelné domácí kanceláře.
• Kariérní růst na vedoucí call centra • 5 týdnů dovolené plus 3 sick days ročně.
• Odměny a prémie na základě dosažených výsledků
• Odměny za doporučení zaměstnance, nebo obchodníka prostřednictvím našeho náborového programu
Další informace
Jsme mladá, zdravá a finančně zajištěná společnost, která dodává energie do všech segmentů trhu, včetně velkoodběrů a výkupu přetoků z FVE.
Pro naše nově zřizované kanceláře s malým call centrem v centru Pardubic (do 10 operátorů), hledáme ambiciózního a energického vedoucího týmu, který se připojí k nám a bude parťákem se vším všudy.
Pracovní vztah si budeš moci vybrat sám.
Jaké lidi si do týmu vybereš, jak je zapracuješ a zaškolíš, již bude tvá věc..
Odpovědět na inzerát