Náplň práce
Odpovědnost za chod kanceláře, správa firemní pošty, smluv a veškeré firemní dokumentace.
Vyřizování a správa objednávek, jejich kontrola.
Komunikace v rámci společnosti I se zahraničními partnery.
Najímání spolupracovníků na zahraniční montaże.
Podpora týmu.
Požadavky
Praxe v administrativě, samostatnost, důslednost, zodpovědnost, práce na PC (zejména word, excel).
Hledáme člověka schopného denně komunikovat s našimi obchodními parnery - nutná angličtina nebo němčina na komunikativní úrovni, slovem i písmem.
řidičský průkaz sk.B
Základní znalost účetnictví výhodou.
Nabízíme
Nabízíme příjemné pracovní prostředí v centru Uherského Brodu, odpovídající finanční ohodnocení i další benefity. Čeká Vás různorodá práce v administrativě.
Práce na HPP
Nástup únor/březen 2022
Další informace
Jsme malá, prosperující firma s mladým kolektivem zaměřená na montáže průmyslového odsávání a výstavbu ocelových konstrukcí po Evropě.
Odpovědět na inzerát