Náplň práce
Jak vypadá běžný pracovní den?
· začíná v 08:00 a končí v 16:30 spolu s provozem recepce
· pracovní místo se nachází přímo u klienta - tj. v sídle zahraniční společnosti na Praze 1
· recepční je denně v kontaktu s expaty a aktivně využívá Aj
· základem práce je péče o hosty a návštěvy, vyřizování pošty a korespondenční agendy
· různorodost je naším koníčkem – recepční podporuje a komunikuje i s dalšími administrativními odděleními
· řeší běžné provozní úkoly
Požadavky
Jsi náš člověk? Protože hledáme parťáka …
• s aktivním přístupem k práci
• s komunikačními a organizačními schopnosti
• se zodpovědností ke svěřeným věcem i úkolům
• s pečlivostí a smyslem pro detail
• se znalostí práce s PC (MS Office)
• se znalostí AJ (maily, telefonáty, návštěvy)
• předchozí praxe v administrativě nebo na recepci je výhodou (všechny nově příchozí kolegy sami zaškolíme pro práci na recepci pode našeho vlastního systému)
Nabízíme
Jak tě odměníme?
· budeš pracovat v atraktivním živém prostředí s možností nahlédnout do fungování nadnárodní společnosti
· budeš mít možnost poznat zajímavou firemní kulturu
· stabilním příjmem s osobním ohodnocením
· firemními benefity (sick days, příspěvek na stravování, cafeterie, …)
· svěříme Ti zajímavou a různorodou práci
· aktivním vzděláváním v oboru formou školení
· budeš součástí příjemného, mladého kolektivu a profesionálních kolegů
· běžnou pracovní dobou pondělí - pátek bez práce o víkendu
. pro začátek nabízíme smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností přechodu na dobu neurčitou
Odpovědět na inzerát