Náplň práce
- telefonický a e-mailový zákaznický servis internetového obchodu
- běžný provoz internetového obchodu - příjem objednávek, odesílání objednávek, příjem a vydávání zásilek kurýrům, vyřizování vrácení zboží a reklamací
- příjem zboží na sklad, provoz účetního a skladového systému
- péče o dobrou image společnosti a vysoké standardy služeb
- správa nabídky internetového obchodu (zavádění nových produktů, aktualizace nabídky).
Požadavky
- pokročilá znalost češtiny a polštiny (hlavní podmínka)
- minimálně středoškolské vzdělání (vyšší vzdělání je vítáno)
- plynulá práce s počítačem a znalost práce s internetem
- ochota pracovat, nadšení a úsměv
- svědomitost při plnění povinností
- vysoká samostatnost a dobrá organizace práce
Nabízíme
- přátelská pracovní atmosféra
- fixní plat odpovídající míře angažovanosti
- příležitost zlepšit si znalosti a odborné dovednosti v rychle se rozvíjejícím odvětví online obchodu
- práce od pondělí do pátku od 8.00 do 16.00 hodin (Polsko - Cieszyn)
- flexibilita při výběru typu smlouvy
Odpovědět na inzerát