Náplň práce
Vedení pracovního týmu 30 asistentek; vytváření a kontrola metodických postupů, kontrola a zajištění plnění standardů kvality sociálních služeb, zpracování SQSS a jejich aktualizace; vedení sociální služby osobní asistence dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění; práce se seniory a zdravotně postiženými, jednání se zájemci o službu, uzavírání smluv, tvorba individuálních plánů s klienty, plánování služeb; vedení dokumentace klientů a výkaznictví činnosti služby; podílení se na rozvoji a životě Charity Třinec.
Požadavky
Vysokoškolské vzdělání se sociálním zaměřením dle zákona č. 108/2006 Sb. (VOŠ, Bc.); doporučená je praxe ve vedoucí pozici; znalost zákona o sociálních službách a standardů kvality sociálních služeb; manažerské dovednosti, schopnost řízení týmu, komunikativnost, loajalita, smysl pro odpovědnost, samostatnost, dovednost koordinace a organizace práce, plánování a kontrola; zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost; řidičský průkaz (skupiny B) – aktivní řidič, dobrá znalost práce na PC – znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), znalost E-QUIP.
Nabízíme
Zajímavá a smysluplná práce; nástupní hrubá mzda 30.000 Kč; zázemí církevní organizace; možnost osobního rozvoje. Pracovní smlouva na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení.
Firemní benefity: stravenky, 5 týdnů dovolené, teambuildingové akce, home office
Další informace
Pružná pracovní doba 37,5 hod.
Nástup ihned.
Odpovědět na inzerát