Nabídka práce > Account Manager / Správce pojistných smluv

Account Manager / Správce pojistných smluv

Náplň práce

Jaké budou Vaše hlavní úkoly?
• e-mailový a telefonický kontakt se zákazníky, včetně výročního osobního setkání
• konzultace a zprostředkování požadavků zákazníků na pojišťovny a pomoc s jejich řešením, včetně požadavků plynoucích z námi vygenerovaných reportů z on-line systémů pojišťoven
• býti poradcem / průvodcem zákazníka (pojistné programy, povinnosti plynoucí z pojistných smluv, on-line systém pojišťovny, hlášení obratu, zadávání žádostí o limity na odběratele, ...) a pomocníkem (při maximalizaci pojistných limitů, při řešení pojistných událostí, …) v oblasti pojištění pohledávek
• práce s on-line systémy pojišťoven (podobné elektronickému bankovnictví)
• spolupráce se zákazníkem, s cílem maximalizace přínosu jejich investice do pojištění pohledávek a spokojenosti s produktem
• výroční projednání obnov pojistných smluv se zákazníky i s pojišťovnou

v další fázi:
• zpracování výběrových řízení na pojišťovnu pohledávek
• audit stávajících pojistných smluv u nově získaných zákazníků
• informování a edukace klientů v oblasti pojištění pohledávek

Požadavky

Váš profil
• min. středoškolské vzdělání, ovládáte práci s MS Office (Word, Excel, Outlook) a internetem
• komunikativnost, samostatnost, schopnost pracovat v týmu
• řidičské oprávnění skupiny B; zkouška z odborné způsobilosti (tu je možné složit až po nástupu); znalost angličtiny není nezbytná
• pokud by Vás zajímalo i oslovování nových zákazníků, nebo oblast Credit Managementu, je možné přizpůsobit náplň práce, resp. její podíl, i těmito směry

Nabízíme

Co nabízíme
• menší dynamický tým, vysokou úroveň znalostí; zaškolení (pojišťovny jsou jen čtyři?)
• přímý kontakt se zákazníkem /správce pohledávek, účetní, nebo finanční ředitel/
• komunikaci s pojišťovnami s globálním přesahem
• výběr produktu od více pojišťoven, nikoliv jeho prodej; nebýt „jedním ze sta zaměstnanců finanční fabriky“
• fixní mzda plus ohodnocení v závislosti na výkonu; flexibilní začátek a konec pracovní doby (fix 9-16 hodin)
• možnost Home Office až 3 dny v týdnu, stravenkový paušál,
• 5 týdnů dovolené, možnost kariérního růstu
• notebook (+profi domácí monitor), mobilní telefon, s profesionální náhlavní soupravou, sdílené služební auto
• 3měsíční zkušební dobu, kancelář blízko metra Flora, nástup možný ihned

Další informace

Máte-li chuť pracovat pro přední poradenskou společnost v oblasti pojištění pohledávek, zašlete nám, prosím, Váš životopis na tomas.jandera@inscom.cz a do předmětu uveďte Správce smluv.

Informace o pozici

  • INSCOM-ICBA, s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a finance, Služby, Zákaznický servis,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: nevyžadovány
  • Plat: od 35 000,- Kč
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: flexibilní pracovní doma, možnost Home Office, notebook, extra monitor, telefon, sdílené auto, stravenkový paušál, ...
  • Vhodné pro: pečlivou, příjemně působící osobu
  • Místo pracoviště: Praha 10, blízko metra A, Flora
Odpovědět na inzerát