Náplň práce
→ Poskytování služeb vstřícných k zákazníkům
→ Odpovědnost za zpracování klientů
→ Reagování na dotazy zákazníků
→ Řízení průběžné komunikace s interními a externími klienty
Požadavky
→ Český jazyk (rodilý mluvčí)
→ základní znalost angličtiny nebo polštiny (nutná pouze pro kontakt s vedením)
→ Počítač + přístup k internetu (práce na dálku)
→ Vysoká orientace na zákazníka
→ Dovednosti řešení problémů
→ Pro-zákaznický přístup
Nabízíme
→ Práce na plný nebo částečný úvazek (40h / 20h)
→ Stabilní plat + vynikající systém bonusů
→ Školení a rozvojový program přizpůsobený vašim potřebám
Další informace
Pokud máte zájem, pošlete nám svůj životopis a začněte pracovat za výhodných podmínek!
Souhlasím s tím, aby společnost European Education Agency zpracovávala mé osobní údaje za účelem posouzení mé přihlášky na volné pracovní místo.
We are European Education Agency and we are selling online language courses in European countries. We are looking for employing call center consultants. Our headquarters are in Poland.
Odpovědět na inzerát