Náplň práce
                        •	řízení a koordinace činností a provozních procesů v rodinné firmě obchodující s inovativními japonskými zubními kartáčky,
•	zpracování a kontrola objednávek a faktur, příprava podkladů pro účetnictví společností
•	řešení provozních záležitostí, reklamací a stížností zákazníků (telefonicky, email, online schůzka) - customer care / péče o zákazníky
•	najímání, výběr, kontrola a řízení dodavatelů služeb (př. sklad)
•	organizovaní účasti na konferencích, sněmech odborníků stomatologie (př. Pragodent, ADH sněm, aj.) a organizace retailových prodejních příležitosti
•	podpora obchodního týmu (zajištění a distribuce propagačních materiálů, vytváření newsletterů, podklady pro prodej aj.)
•	vést nebo se účastnit nových projektů v oblasti obchodu 
                        
                        
                        
Požadavky
                        Pečlivého člověka s:
•	výbornými organizačními schopnostmi a se schopností dokončování práce včas,
•	analytickým myšlením,
•	aktivním přístupem,
•	schopností pracovat online, ale občas i osobní schůzky
•	ochotou obsáhnout široké spektrum různorodých činností,
•	angličtinou na úrovni B2
•	kladný vztah k péči o zuby
                        
                        
                        
Nabízíme
                        •	zázemí rodinné firmy
•	home office, s občasnými výjezdy (cca 1-2x měsíčně po ČR) na odborné konference, prodejní výstavy
•	služební telefon
•	odměna dohodou podle předchozích zkušeností
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát