Náplň práce
• řízení a koordinace činností a provozních procesů v rodinné firmě obchodující s inovativními japonskými zubními kartáčky,
• zpracování a kontrola objednávek a faktur, příprava podkladů pro účetnictví společností
• řešení provozních záležitostí, reklamací a stížností zákazníků (telefonicky, email, online schůzka) - customer care / péče o zákazníky
• najímání, výběr, kontrola a řízení dodavatelů služeb (př. sklad)
• organizovaní účasti na konferencích, sněmech odborníků stomatologie (př. Pragodent, ADH sněm, aj.) a organizace retailových prodejních příležitosti
• podpora obchodního týmu (zajištění a distribuce propagačních materiálů, vytváření newsletterů, podklady pro prodej aj.)
• vést nebo se účastnit nových projektů v oblasti obchodu
Požadavky
Pečlivého člověka s:
• výbornými organizačními schopnostmi a se schopností dokončování práce včas,
• analytickým myšlením,
• aktivním přístupem,
• schopností pracovat online, ale občas i osobní schůzky
• ochotou obsáhnout široké spektrum různorodých činností,
• angličtinou na úrovni B2
• kladný vztah k péči o zuby
Nabízíme
• zázemí rodinné firmy
• home office, s občasnými výjezdy (cca 1-2x měsíčně po ČR) na odborné konference, prodejní výstavy
• služební telefon
• odměna dohodou podle předchozích zkušeností
Odpovědět na inzerát