Náplň práce
Hlavní náplní práce jsou konzultační, metodické a administrační činnosti zaměřené na oblast vedení spisové služby v prostředí veřejné správy vč. související problematiky (elektronické podpisy, elektronická komunikace, konverze dokumentů).
Podporovanou klientelou je především státní správa, samospráva a příspěvkové organizace.
Vlastní pozice je součástí projektového týmu.
Požadavky
SŠ, VŠ (ideálně se zaměřením na veřejnou správu)
Znalost práce s PC: MS Office, databázové systémy - výhodou (není podmínkou).
Dobré komunikativní schopnosti a vystupování.
Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
Trestní bezúhonnost.
Časová flexibilita, schopnost učit se.
Vítány zkušenosti z předchozí praxe ve veřejné správě.
Aktivní přístup, zodpovědnost, samostatnost.
Nabízíme
Dobré finanční ohodnocení dle schopností, znalostí a zkušeností uchazeče (nástupní
plat 25.000 – 35.000,- Kč + měsíční, čtvrtletní, roční prémie).
Pružnou pracovní dobu + 5 dní dovolené navíc (po odpracování 12 měsíců).
Možnost částečné práce z domova.
Mobilní telefon s neomezeným tarifem.
Příspěvek na životní/penzijní pojištění (po odpracování 12 měsíců).
Příspěvek na stravování zaměstnanců.
Zvyšování a prohlubování kvalifikace zaměstnanců.
Další informace
Nabídky zasílejte písemně na adresu: HAiDA s r.o., Gen. Svobody 802, 473 01 Nový Bor,
nebo na e-mail: haida@haida.cz.
Zásilku označte "Produktový specialista-spisová služba".
Pokud máte zájem o výše uvedenou pozici, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis s
motivačním dopisem.
Připojte zejména vyjádření k očekávaným znalostem a dovednostem.
Odpovědět na inzerát