Náplň práce
Popis pracovní pozice:
• starost o stávající portfolio klientů, každodenní správa a příprava objednávek ve skladu a jejich rozvoz klientům do sýráren, vinoték, barů a dalších specializovaných obchůdků v rámci Prahy
• organizace účasti na nejrůznějších příjemných akcích určených široké veřejnosti/profesionálům konaných v Praze i po celé České republice
• vedení týmu spolupracovníků a kuchařů na těchto akcích
• vyhledávání nových zákazníků
• organizace degustačních dní
• tvorba marketingových nástrojů
• příprava faktur, administrativní práce, týdenní a měsíční reporting.
Požadavky
Uchazeč/uchazečka (požadujeme):
• spolehlivost, disciplínu a efektivitu v práci
• smysl pro kontakt a komunikaci s lidmi, příjemné vystupování
• samostatnost, flexibilitu
• zkušenost z oblasti gastronomie nebo prodeje výhodou nikoliv nezbytností
• řidičský průkaz bezpodmínečně nutný
• český jazyk (rodilý mluvčí podmínkou), dobrá znalost anglického nebo francouzského jazyka
• dokonalá znalost nástrojů Microsoft Office
Nabízíme
Nástup od 1. 7. 2021
Další informace
Společnost působící 13 let v dynamické oblasti, zabývající se dovozem výrobků francouzské gastronomie se specializací na sušené uzeniny a farmářské produkty hledá obchodního zástupce/obchodní zástupkyni se zájmem o gastronomii.
On nebo ona bude mít na starost současné klienty a v první řadě bude rozšiřovat nabídku našich výrobků. Současně plánujeme vyhledávat nové klienty v celé České republice.
Odpovědět na inzerát