Náplň práce
Nabízíme brigádu, při které se každý týden seznámíš se zahraničními hosty, procvičíš komunikaci v cizím jazyce a zlepšíš svoje manažerské dovednosti. Pokud jsi takový koordinátor rádi tě přijmeme!
Tvou náplní práce bude:
schvalování rezervací apartmánů přes platformu booking.com a airbnb.com
nastavování cenových hladin pro různé dny, víkendy atd.
následná online komunikace s přijížďějícími hosty (čas příjezdu, odjezdu, speciální požadavky atd.)
ubytování hostů, během kterého dojde k:
předání klíčů
sdělení pravidel apartmánu
navázání přátelského vztahu s hosty
doporučení nejrůznějších tipů - pamětihodnosti v Praze, kam na jídlo, za sportem, do jakých míst kolem metropole se vydat, atd.
starat se o organizaci úklidů před příjezdem hostů
na úklidy bytů koordinovat uklízečky
Požadavky
Co od tebe očekáváme:
Střední a vyšší znalost angličtiny
znalost dalšího jazyka výhodou (zejména italského)
příjemné vystupování
dobré komunikační dovednosti
flexibilní časové možnosti (čas příjezdu hostů 14:00, až 18:00h
velkou výhodou je bydliště na Praze 1, 2, nebo 3,7
Nabízíme
Co nabízíme:
flexibilní pracovní dobu
zábavnou práci v úzkém kontaktu s turisty
pracovní vytíženost 20 hodin týdně
získání cenných zkušeností jak z hlediska manažerského, tak komunikativního a koordinačního.
Nástup dle dohody, možno ihned.
Pokud je tato nabídka zajímavá, prosíme o zaslání profesního strukturovaného CV na níže uvedený kontakt.
Odpovědět na inzerát