Náplň práce
Havlíček Brain Team je ryze česká kancelář, která od 1. ledna 2005 poskytuje široký okruh služeb a produktů, jejich společným jmenovatelem je exkluzivita, vysoká kvalita, mimořádná míra inovativního vnímání potřeb a zájmů zákazníků. Kancelář působí v oblasti nakladatelství, vydavatelství, mediálního poradenství a vzdělávání.
Momentálně hledáme pravidelnou administrativní výpomoc na 6 hodin týdně. Nástup možný ihned.
Co budete mít na starost?
- administrativní a organizační podporu ředitele
- vedení diáře, plánování schůzek
- komunikace s úřady, bankou, účetním, cesty na poštu
- vytváření a správu databází v Excelu (běžná uživatelská úroveň)
- udržování pořádku ve smlouvách a fakturách
- pomoc při zabezpečení chodu kanceláře
- výpomoc s organizací vzdělávacích akcí různého druhu
- vítání návštěv
Požadavky
- docházka 2x týdně na cca 3 hodiny
- min. SŠ vzdělání
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, organizační schopnosti
- příjemné vystupování
- 100% počítačovou gramotnost (Word, Excel, Outlook, el. bankovnictví)
- skvělá orientace při vyhledávání na internetu
Výhodou nikoli podmínkou:
- fakturace v programu ÚČTO
- základní znalost AJ/NJ
- řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
- práci na DPP, ŽL
- měsíční výdělek 5 000 – 6 000 Kč
- flexibilní pracovní dobu
- klidné pracovní prostředí (žádný openspace)
- občerstvení na pracovišti
- výbornou dopravní dostupnost (metro A – Jiřího z Poděbrad)
- možnost setkávat se se zajímavými osobnostmi nejen právního světa
Další informace
Zaujal Vás náš inzerát? Napište nám pár vět o sobě, připojte své CV a zašlete na email havlickova@brainteam.cz.
Odpovědět na inzerát