Nabídka práce > Administrativa / Recepce

Administrativa / Recepce

Náplň práce

Administrativní agenda spojená s vedením recepce, vyřizování operativních a provozních záležitostí společnosti

Komunikace s příchozími návštěvami, vyřizování telefonátů, administrace odeslané a doručené pošty, digitalizace a archiv firemních dokumentů

Interní komunikace a spolupráce s dalšími odděleními společnosti (finance, obchod)

Požadavky

Příjemné a profesionální vystupování, vstřícnost, ochotu, pozitivní myšlení a úsměv :)

Znalost práce na PC s aplikacemi MS Office

Samostatnost, organizační dovednosti

Další informace

Typ pracovního úvazku: Plný úvazek, Částečný úvazek, Smlouva, Brigáda

Předpokládaný počet hodin úvazku: 30-40 hodin za týden

Informace o pozici

  • Kontron Transportation s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Telekomunikace,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: ČJ, AJ nebo NJ výhodou
  • Plat: 120 - 150 Kč za hodinu
  • Typ pracovního poměru: Zkrácený úvazek
  • Místo pracoviště: Praha, Diamond Point Business Center
Odpovědět na inzerát