Náplň práce
* Běžná kancelářská agenda spojená se zpracováním, fakturací a expedicí zásilek
* E-mailová (výjimečně i telefonická) komunikace se zahraničními zákazníky
* Koordinace, monitorování a zajištění procesu výroby a expedice objednávek zahraničních zákazníků
* Zajištění subdodavatelských služeb a vedení skladové evidence
Požadavky
* Š vzdělávání
* Znalost office 365 na minimálně uživatelské úrovni
* Anglický jazyk slovem i písmem (úroveň B2)
* Pečlivost (zejména v administrativní, evidenční a fakturační práci)
* Práce v systému Keloc (výhodou)
* Dobré komunikační schopnosti
* spolehlivost a schopnost samostatné práce
* Řidičské oprávnění typu B (aktivní řidič)
* Proaktivní přístup při řešení problémů v nestandardních situací
Nabízíme
* 5 týdnů dovolené
* Práci v přátelském kolektivu
* Zaučení a mentoring
* Vysokou samostatnost
* Pestrá pracovní náplň, takže nudit se u nás rozhodně nebudeš
Odpovědět na inzerát