Náplň práce
Administrativní činnost, komunikace se stávajícími i novými klienty, vyhledávání nové spolupráce ve všech nabízených službách společnosti. a další.
Požadavky
Spolehlivost.
Zodpovědnost a pečlivost.
Komunikační a vyjednávací dovednosti.
Zájem a chuť se dále vzdělávat a učit se novým věcem.
Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí.
Pravidelný reporting.
Spolupráce s obchodním oddělením (nabídky, zakázky).
Nabízíme
Možnost pracovat v úspěšné a stabilní společnosti.
Samostatnou práci s možností uplatnění všech získaných znalostí a dovedností.
Odpovídající platové ohodnocení.
Práci v dynamickém a profesionálním kolektivu.
Zaměstnanecké výhody (bonusy/prémie, auto k soukromému použití, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, 13. plat a mnoho dalšího).
Odpovědět na inzerát