Náplň práce
Třídění dokladů, zaúčtování přijatých a vydaných faktur, atd..
Zpracování účetnictví popř. daňové evidence přidělených klientů
Fin. ohodnocení 120/h - na základě spokojenosti prac. výkonu zvýšení domluvou
Požadavky
• Min.SŠ vzdělání ekonomického zaměření
• Znalost podvojného účetnictví
• Uživatelská znalost MS Office (Excel)
• Spolehlivost, samostatnost, pečlivost, chuť učit se novým věcem
• Znalost účetního sw Pohoda
• Praxe v účetnictví
Nabízíme
• Dlouhodobou spolupráci na DPP, HPP, OSVČ
• Volnou pracovní dobu dle dohody
• Možnost získat nové znalosti a dovednosti nejen z účetního světa
• K základní odměně jsou standardně připočítávány prémie
• Přátelský mladý kolektiv
Další informace
Jsme společnost poskytující služby v oblasti externího zpracování mezd a účetnictví a do svého týmu nyní hledáme Asistenta/ku účetního oddělení. Aktivního, komunikativního kolegu či kolegyni, který/á nám pomůže s účtováním přijatých a vydaných faktur a související administrativou.
Odpovědět na inzerát