Náplň práce
Právní asistentky:
- odborná a administrativní podpora právního týmu naší advokátní kanceláře
- příprava různorodé právní dokumentace a podání na soudy a úřady
- zpracování právních rešerší a analýz
- možnost účasti na jednáních a due diligence
- komunikace s klienty a obchodními partnery
- samostatná koordinace jednodušších úkolů
- monitoring judikatury a legislativních změn
Na recepci:
- administrativa, zajišťování chodu kanceláře
- flexibilní podpora týmu právníků
- péče o klienty při klientských jednáních
- práce s evidenčním systémem (Praetor)
- úprava a formátování dokumentů
Požadavky
Požadujeme:
- studentka právnické fakulty od druhého ročníku výše
- pokročilá znalost anglického jazyka, německý jazyk výhodou
- spolehlivost a zájem o kvalitu vlastních výstupů
- uživatelská znalost MS Office
- dlouhodobá spolupráce
- předchozí praxe vítána, není však podmínkou
- možnost pracovat 2 až 3 dny v týdnu; pro tento semestr (ZS 2020) NUTNĚ úterý od 14:30 do 19:00, čtvrtek celý
den (od 9:00 do 17:00) a pokud možno středa minimálně od 14:30 do 19:00, další semestry dle dohody
Nabízíme
Nabízíme:
- finanční ohodnocení dle dohody a předchozích zkušeností
- zajímavá praxe v advokátní kanceláři s osobním přístupem
- plnění úkolů spadajících do různých právních odvětví
- příležitost karierního růstu v rámci naší advokátní kanceláře
- možnost účastnit se firemních akcí
Další informace
Další informace o kanceláři naleznete na http://www.sirokyzrzavecky.cz.
V případě zájmu zašlete, prosím, svůj životopis s fotografií na emailovou adresu: office@sirokyzrzavecky.cz k rukám slečny Veroniky Skružné, DiS.
Odpovědět na inzerát