Nabídka práce > OPERÁTOR/-KA CALL CENTRA - ZÁKAZNICKÁ LINKA ČESKÉ BUDĚJOVICE

OPERÁTOR/-KA CALL CENTRA - ZÁKAZNICKÁ LINKA ČESKÉ BUDĚJOVICE

Náplň práce

- Aktivně komunikovat se zákazníky a řešit jejich požadavky – PŘÍCHOZÍ LINKA
- Nalézat pro zákazníky optimální řešení (přenastavení služeb, poskytnutí rad…)
- Ověřovat potřeby našich zákazníků a na jejich základě prodávat vhodné produkty a služby (aktuální akce, nabídka z portfolia)

Požadavky

- Znalost práce na PC
- Dobrý komunikační projev
- Ochotu učit se novým věcem a rozvíjet se
- Ochotu pracovat ve směnném provozu, 8 hodinovou směnu

Nabízíme

- Start kariéry v dynamicky se rozvíjejícím oboru, a to BEZ PŘEDCHOZÍ PRAXE
- Dlouhodobou spolupráci a jistotu, práci na HPP
- Mzdu 23.000,-Kč při 100% plnění - mzda může být ale mnohem vyšší, není nijak limitována
- Obrovskou škálu benefitů
- Stravenky
- 1 týden dovolené navíc
- 2 dny osobního volna

Další informace

Pokud Vás tato nabídka zaujala, kontaktujte nás neprodleně na telefonu 606 776 400 nebo zašlete svůj životopis na email jana.zemkova@adecco.com.

Informace o pozici

  • Adecco spol. s.r.o.
  • České Budějovice (Jihočeský kraj)
  • Obor: Telekomunikace,
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: České Budějovice
Odpovědět na inzerát