Náplň práce
Kancelář insolvenčního správce v Táboře přijme do svého týmu kolegu nebo kolegyni na pozici asistent/ka. Náplní práce je především organizace chodu kanceláře, administrativní podpora, příprava dokumentů a komunikace s dlužníky, soudy a úřady.
Znalosti a zkušenosti v oboru jsou výhodou, nikoli podmínkou. Vše Vás rádi naučíme.
Upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci.
Své životopisy zasílejte na e-mail: lukas@vlasany.cz
Požadavky
• ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• ochotu učit se novým věcem
• spolehlivost
• samostatnost
• znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
Nabízíme
• zajímavou a pestrou práci
• zázemí kanceláře přímo v centru Tábora
• plný pracovní úvazek pravidelně 8 hod/denně
• mzda dohodou
• možný nástup ihned
Odpovědět na inzerát