Náplň práce
- Poskytování podpory koncovým uživatelům na základě nahlášených problémů, otázek a požadavků ve firemním helpdesk systému
- Podpora při nastavování HW a SW koncových uživatelů
- Spolupráce s ostatními IT týmy pro zajištění rychlé podpory a spokojenosti uživatelů
Požadavky
- Obecný přehled v oblasti IT (dobrá pozice pro absolventy)
- Komunikativní znalost německého (preferován) nebo anglického jazyka podmínkou
- Pokročilá znalost prostředí MS Windows a MS Office
- Základní znalosti počítačů, tiskáren, síťových zařízení a dalších IT zařízení
- Schopnost řešit problémy a účelně jednat, orientace na zákazníka
(interní uživatelé)
- Spolehlivost, pracovitost, komunikativnost, příjemné vystupování,
- zájem o obor IT a další vzdělávání
Nabízíme
- Zajímavou komplexní práci ve stabilní nadnárodní společnosti
- Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení
- Profesní růst na expertní úrovni, odborná školení, jazykové kurzy
- Příjemné a moderní pracovní prostředí
- Soubor atraktivních benefitů
Odpovědět na inzerát